Логопедична группа № 2 «Пізнайко»

25.Бер.2018
Логопедична группа № 2 «Пізнайко»

Нашу групу відвудують діти із загальним недорозвиток мовлення, тобто діти які неправильно вимовляють певні групи звуків рідної мови і потребують фахової корекції мовлення.
Наше правило: «У нас можна все: навчатися, дружити, жартувати, допомагати, вигадувати, гратися, вибачати, любити, фантазувати», тому що наш девіз: «Ми пізнаємо світ».
У нашій затишній роздягальні Ви можете ознайомитись із режимом дня, розкладом занять та гуртків, цікавою інформацією виховного змісту, а також помилуватись дитячими роботами із малювання, аплікації, художньої праці.
У веселій, яскравій, дитячій груповій кімнаті на дітей чекають цікаві заняття на яких ми вчимо чути, розрізняти, правильно вимовляти звуки рідної мови, складати речення, розповіді, описувати картини, переказувати оповідання та казки.
Ми спонукаємо дітей пильно придивлятися до навколишнього світу, ставити запитання, самостійно шукати на них відповіді, перевіряти здогадки у нескладних експериментах.
Тут ми робимо перші кроки до загадкової країни Математики: вчимось рахувати та позначати кількість предметів цифрами, намагаємось дізнатись таємниці пласких та об’ємних геометричних фігур, розв’язуємо логічні задачі, робимо нескладні обчислення.
Ми добре знаємо, що всі діти полюбляють гратися і тому ми постарались облаштувати багато ігрових куточків. Тут можна пограти у «Лікарню», «Сім’ю», «Супермаркет», «Будівництво», стати будівельником, водієм, лікарем, вихователем, кухарем, тощо.
Світ дитинства – це світ гри, фантазії, казки. І саме тому, яким би не був насичений день, ми виділяємо час казці. Розповідаємо дітям народні казки, читаємо авторські, намагаємось придумати новий кінець старій казці, влаштовуємо зустрічі героям із різних казок, створюємо свої власні казки. Казка справді має чарівну здатність: вона допомагає дітям стати сміливим та сильним, дає зрозуміти, що винахідливістю, хитрістю можна перемогти зло. Лагідність, чемність, працьовитість завжди винагороджується, а лінь, неробство, брехливість карається. Казки допомагають дітям побороти приховані страхи, тривожність, невпевненість, допомагають боротись із власними вадами.
В нашій групі дітям допоможуть виправити вади мовлення, забезпечать гармонійний розвиток, сформують механізм соціальної адаптації та творчого втілення в умовах життя серед незнайомих людей.
Щоб спілкування кожної дитини було зрозумілим, повноцінним, а мовлення чітким та правильним в групі працює логопед. Ігри – заняття проводяться в логопедичному кабінеті, де створені умови для організації корекційно – розвивальної роботи.

   Вихователь               

Кравчук Людмила Миколаївна

Освіта: повна вища

( ЖДПІ ім. І. Франка)      

кваліфікаційна категорія: вища

 педагогічне звання: вихователь -методист;

стаж: 34 роки.

Вихователь

  Дем’янець Світлана Миколаївна.

Освіта: повна вища 

(ЖДПУ ім. І.Франка)    

кваліфікаційна категорія: вища

стаж: 21 рік.

Вчитель-логопед

Нестерова Валентина Андріївна.

Освіта: повна вища 

( ЖДПІ ім. І.Франка) 

кваліфікаційна категорія: вища

звання: вчитель-методист

 стаж:  35 років.

Помічник вихователя

Абдуліна Світлана Миколаївна.

Стаж :  18 років.

                 Сторінка  вчителя-логопеда

В ЖЦРД №69 функціонує група «Пізнайко» для дітей із загальним  недорозвиненням мовлення, в якій працює вчитель-логопед Нестерова Валентина Андріївна.

Корекційно-розвиткова  робота вчителя-логопеда спрямована на:

  • розвиток та удосконалення артикуляційних навичок;
  • формування правильної звуковимови, складової структури;
  • розвиток фонематичного сприймання, слухової уваги та пам’яті;
  • підготовку до навчання грамоти;
  • збагачення та розширення словникового запасу ;
  • формування навичок правильного вживання граматичних категорій української мови;
  • розвиток зв’язного мовлення дітей;
  • формування комунікативних навичок;
  • розвиток сенсорних здібностей;
  • удосконалення дрібної моторики;
  • розвиток психічних процесів;
  • удосконалення емоційно-вольової сфери та ігрової діяльності;
  • мотивативацію самостійної пізнавальної активності, як запоруки успішного подальшого навчання;
  • виховання креативності, самостійності, працелюбності, людяності та всебічно розвиненої особистості.

        Індивідуальні та підгрупові ігри-заняття з дітьми  дошкільного віку із ЗНМ   проводяться в логопедичному кабінеті, де створені сприятливі умови для організації корекційно-розвиткової роботи, придбані сучасні зручні меблі, зібрана необхідна наочність. Умовно можна виділити осередки  дидактичного, методичного та ігрового призначення.

        Методичний осередок представлений  місткими книжковими шафами, де зберігається наукова та методична література з дефектології, логопедії та дитячої психології, матеріали для обстеження мовлення дітей, методична література з подолання загального недорозвинення мовлення,  навчально-методична література з підготовки до навчання грамоти, посібники з дидактичного забезпечення корекційного процессу.

літературою. Виділені сектори «Питайлик», «Граматичні намистинки», «Розмовляйко», які обладнані магнітофоном, різноманітними іграшками, посібниками, виготовленими дидактичними іграми,  наборами предметних та сюжетних картинок відповідно до вивчення звуків та лексичних тем, настільно-друкованими  дидактичними  іграми, книгами для дітей, художньою літературою.

У шафі з відкритими полицями  розміщені  настільні ігри  для розвитку  дрібної моторики,  мислення, пам’яті, уваги, уяви, до яких діти мають вільний доступ.

У навчальному осередку знаходяться  зручні столики та стільці відповідно зросту дітей для підгрупових логопедичних занять, велика   магнітна дошка.

  У кабінеті виділений сектор «Наш веселий язичок» для  індивідуальної корекційної  роботи з дітьми, де розміщений  стіл логопеда, дитячий столик, розрахований на трьох осіб, настінне дзеркало, комплект логопедичних зондів, «Будиночок веселого  язичка» із картинками артикуляційних вправ, логопедична лялька, посібники  для вироблення правильного  мовленнєвого дихання, картинки-символи, методична література з корекції звуковимови,  розвитку  артикуляційної моторики, альбоми та дидактичні ігри на автоматизацію  та диференціацію  поставлених звуків.

 Робота вчителя-логопеда з дітьми організовується на високому методичному рівні, з урахуванням психологічних особливостей  дітей  дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.

Нестерова В.А. систематично працює над удосконаленням звукової культури мовлення дітей із ЗНМ, розвитком фонетичної компетенції дітей,   розвитком фонематичного слуху, мовленнєвого дихання, інтонаційною виразністю мовлення. Особливу увагу приділяє  звуковому аналізу та синтезу слів, розумінню звукового складу рідної мови.

На підгрупових та індивідуальних заняттях з корекції звуковимови вчитель-логопед застосовує велику кількість різноманітних дидактичних посібників та ігор для автоматизації поставлених звуків у словах, реченнях, текстах. Вони дозволяють створити  доброзичливу   атмосферу, дружні відносини між педагогом та дітьми, а також спонукають до самостійної  ігрової діяльності.

     Вчителем-логопедом виготовлена велика кількість  дидактичних ігор для  корекції звуковимови, розвитку

фонематичного слуху, наприклад: «Цікаві звуки», «В піджмурки на галявині», «Хто в якому будиночку живе?», «Закрий картинку», «Звуковий ланцюжок», «Добери схему до слова», «Звукове намисто», «Країна звуків», «Звукова лінійка», «Візерунок із слів», «Допоможи Незнайкові», «Знайди місце звука в словах», «Назви всі звуки», «Добери картинку», «Відгадай слово за першими звуками» та багато інших.

 Щоб діти краще засвоїли знання про складову структуру слова, навички поділу слів на склади, використовуються настільні дидактичні ігри: «Пірамідка», «Хто де живе?», «Веселий потяг», «Складове лото», «Добери схему», «Подаруночки», «Звуковий годинник», «Весела подорож» та інші.

 Вчителем-логопедом поетапно здійснюється робота по вихованню позамовного й мовного дихання. Дошкільники  навчаються проводити швидкий вдих і плавно, рівномірно видихати повітря з різною силою: здувати з долоні пелюстки, ватку, дути на тонкі смужки папірців,  легких паперових метеликів, гріти долоньки. Широко використовуються  ігри  «Зажени м’яч у ворота», «Акваріум», «Остуди гарячий чай», «Вітер», «Посади метелика на квітку» тощо. Включаються елементи змагання: у кого далі відлетить кулька, покотиться олівець, поїде машинка тощо.

Для вироблення рівного, планомірного, подовженого видиху організовуються ігри: «Тихо-голосно», «Комарі й комарики», «Великі й маленькі жуки», «Чия пісенька довша?», «Звукові клубочки», «Звукові гірки» та інші, під час яких діти   з різною гучністю промовляють, проспівують голосні  та деякі приголосні звуки. Завдання даються на мовних іграх-заняттях переважно у процесі уточнення й закріплення звуків.

         У заняття включаються вправи та ігри на розвиток дрібної моторики: пальчикова гімнастика, що супроводжується віршиками й потішками, розкладання зернят, викладання літер із паличок, розфарбовування малюнків, обведення контурів, штриховка, друкування та інші, – які допомагають оволодіти руховими навичками, потрібними  для майбутнього навчання письма.

        Проводиться  систематична робота над збагаченням словникового запасу відповідно різних освітніх ліній та формування лексичної компетенції, що сприяє легкому спілкуванню дитини з дорослими та однолітками, допомагає підтримувати розмову на будь-яку тему  в межах свого розуміння.

       Особлива увага приділяється  розвитку та удосконаленню граматичної правильності мовлення, формуванню граматичної компетенції  у дошкільників, що допомагає дитині неусвідомлено вживати граматичні форми рідної мови згідно із законами і  нормами граматики, розвинути чуття  граматичної форми, оволодіти навичками правильного вживання граматичних форм та порядку слів у реченні.

         На своїх іграх-заняттях вчитель-логопед постійно вдосконалює зв’язне мовлення та комунікативні уміння дітей, щоб вони оволоділи навичками послідовного, логічного, розгорнутого монологічного та діалогічного мовлення: самостійно складали короткі розповіді, висловлювали власні умовиводи, орієнтувалися в різних ситуаціях спілкування тощо.

         Для формування лексико-граматичного ладу мовлення використовуються посібники та дидактичні ігри, які спрямовані на вирішення поставлених завдань:  розвитку просторових відношень, зорового сприйняття, уваги, пам’яті, мовленнєвої практики, відпрацювання певних граматичних категорій української мови, уточнення та збагачення словникового запасу. Наприклад: «Хто це?», «Чиї це дітки?», «Кому це належить?», «Хто де живе?», «Хто чий ворог?», «Що в них спільного?», «Де чий плід?», «Що кому до смаку?», «Він, вона, вони», « Збери урожай», «Що де росте?», «Хто нам це дарує?», «Один-багато», «Скажи навпаки», «Склади речення за схемою», «Склади речення за серією послідовних малюнків», «Склади коротку розповідь» та багато інших.

          На корекційних іграх-заняттях вчитель-логопед розвиває інтелектуальні здібності дітей, охоплює якомога ширший діапазон психічних процесів: сприймання, увагу, пам’ять, уяву, основні  мисленнєві операції (аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, класифікації). Здійснює це за допомогою загадування загадок, заучування віршиків, скоромовок, ігор з малюнками, дидактичних ігор відповідного змісту. Систематично проводяться ігрові вправи та дидактичні ігри на розвиток сенсорних здібностей. Використовуються такі ігри: «Що зайве?», «З ким асоціюється?», «Що переплутав художник?», «Знайди розбіжності», «Що кому до смаку?», «Розклади послідовно», «Простеж за напрямом», «Знайди однакові» та інші.

         Правильне використання вчителем-логопедом естетично оформленої та підібраної  наочності робить корекційно-розвивальне навчання дітей логопедичної групи більш цікавим, різноманітним, доступним, ефективним, допомагає розвинути не тільки мовлення, а й усі вищі психічні функції, сприяє швидкому та глибшому засвоєнню навчального матеріалу, всебічному гармонійному розвитку кожного дошкільника.

        Для досягнення успіхів у корекційно-ровивальному навчанні  дітей логопедичної групи вчитель-логопед  приділяє велику увагу співпраці з батьками. Регулярно бере активну участь на батьківських зборах групи, оновлює куточок «Поради логопеда», знайомить з новинками літератури. Протягом року систематично проводить бесіди, індивідуальні консультації,  в процесі яких батьки мають змогу дізнатися про особливості мовленнєвого розвитку дитини, її сильні та слабкі сторони, звертає увагу на можливі труднощі в процесі корекційного навчанння, повідомляє про важливість виконання домашніх завдань за зошитом для індивідуальної роботи.

 

         Нестерова В.А. розробила авторський навчальний посібник «Зошит для логопедичних домашніх завдань» в двох частинах, призначений для тісної співпраці логопеда, вихователів, батьків з дітьми  середнього та старшого дошкільного віку, які мають загальне недорозвинення мовлення і відвідують логопедичну  групу дошкільного закладу.

Посібник включає звернення логопеда до батьків, в якому наголошується на необхідність постійного доброзичливого спілкування з малюком, що сприятиме його загальному розвитку; довідковий матеріал,  в який входить знайомство з основними органами мовлення, вправами на дихання та розвиток артикуляційного апарату; рекомендаціі по звуковому аналізу слів; домашні завдання по звуковимові та лексичним темам відповідно до занять, які проводяться в логопедичній групі; вправи на розвиток дрібної моторики та підготовки руки до письма; додаткові індивідуальні завдання.

Цікаві та різноманітні ігри, вправи, завдання, які мають місце в «Зошиті», спрямовані на розвиток фонематичного сприйняття, фонематичного слуху; розширення активного та пасивного словникового запасу самостійними та службовими частинами мови; стимулюють використання синонімів, антонімів, узагальнюючих слів; удосконалюють навички вживання граматичних категорій української мови, розвиток зв’язного мовлення, психічних процесів.

        Сумісна робота вчителя-логопеда з вихователями та батьками  спрямована на досягнення успішних результатів не тільки в подоланні мовленнєвих недоліків, повноцінне оволодіння мовленням, а і в підготовці дитини до навчання в школі.  

       Нестерова В.А. досконало володіє всіма формами і методами організації навчально-виховного процесу  з дітьми логопедичної групи із ЗНМ, забезпечує високу результативність корекційної роботи по розвитку мовленнєво-комунікативних здібностей дітей старшого дошкільного віку, постійно підвищує свій фаховий рівень.  

 

 

 

 

 

                      СТОРІНКИ НАШОГО ЖИТТЯ 

 

Спадщина Василя Сухомлинського –

невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей

Девізом роботи є : «Виховувати серцем, через серце, для серця», адже найкращі людські почуття – любов, дружба, взаємоповага, доброзичливість, відвертість – йдуть від серця. Тож цей напрям роботи з дітьми можна визначити трьома словами: відчувати, пізнавати, творити.

       Дитинство – яскрава, неповторна сторінка в житті кожної людини, а дитячий садок – це той світ, в якому дитина проживає найважливіший період свого розвитку, і від того, хто буде поряд із нею, яким буде зміст її виховання, що буде використовуватись для її розвитку, залежить не лише майбутнє дитини, а й майбутнє родини, майбутнє країни, майбутнє народу.  Діти живуть своїми уявленнями про добро і зло, про гарне і погане, у них свої критерії краси, у них навіть свій вимір часу: в дитинстві день здається роком, а рік – вічністю. Щоб мати доступ у цей казковий палац, ім’я якому Дитинство, педагог повинен перевтілитися, стати в якійсь мірі дитиною – тільки за цієї умови йому буде доступна мудра влада над людиною-дитиною.

А літературна спадщина В. Сухомлинського є незаперечною універсальною скарбницею для використання у роботі з дітьми. Вона пронизана ідеєю гуманізму, людяності, доброчинності, любові. За допомогою його художнього слова можна доторкнутися до найтонших струн дитячої душі, зародити в ній любов до прекрасного.    

Твори Василя Сухомлинського стали незамінними в роботі, адже вони спонукають розум і почуття кожної дитини до аналізування вчинків літературних персонажів, викликають бажання їх наслідувати, або, навпаки, чинити по-іншому, збагачують лексику дітей, розвивають уміння вільно висловлювати свої думки. Провідні ідеї педагога дають підстави стверджувати, що ростити дитину можна лише з розумінням, любов’ю та чуйністю.  Дитяче серденько легко поранити, складно потім заживити рану. Дитина чутлива до добра і зла, до правди і неправди, і найголовніше, що слід утвердити в душі дитини, – це віра. Тепло свого серця дитина віддає тій людині, яка розуміє, співчуває їй. Дитяче серденько розкривається тоді, коли ми обережно, лагідно доторкаємось до нього, оберігаємо його. Що ближче ми приймаємо до серця радощі й горе, то довірливіше відкриває дитина перед нами свої таємниці, частіше звертається до нас за порадою. Сутність гуманістичної педагогіки Василя Сухомлинського в тому, щоб навчати дитину бачити, розуміти, відчувати серцем людей.

      В. Сухомлинський надавав великого значення сім’ї у вихованні дитини, прикладу батьків та вихованню в дітей любові і поваги до батьків. Дитина починає пізнавати світ з матері і батька. З того, як говорить мати з дитиною, як ставиться батько до матері. З цього всього і складаються перші уявлення про добро і зло.                                                                                                                      

Щоб виховати повагу до батька і матері, треба вчити дітей бути добрими сином і донькою своїх батьків. Турбота про родинну злагоду, про радість і щастя батьків має стати її головним прагненням. Саме ця тонка філософія  для дітей і дорослих присутня у його літературних творах: казках, оповіданнях.

На тему ” Рід, родина” можна використовувати такі твори В. Сухомлинського: “Стара-стара вишня”, ” Колиска”, ” Поздоровляємо”, ” Тихо, тихо, бабуся відпочиває”, ” Сьома дочка”, ” Материнське щастя”, ” Старий пень”, ” Святковий обід” та інші.

  Другою провідною лінією у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського є виховання у дітей любові до Батьківщини – це виховання любові до сім’ї, до міста чи села, в якому народився, до рідної української мови, до природи рідного краю.

  Він зазначав: “Любов до Батьківщини починається із захоплення красою того, що бачить перед собою дитина, чим вона милується, у що вкладає частку своєї душі”. У нього такі казка та оповідання про природу, що від них не може відірватися й дорослий, читаючи їх, а не тільки діти. Наскільки спокійно, точно, невимушено ведеться в них мова про красу рідного краю, що діти, навіть не задумуючись, отримують знання, переживають почуття, запам’ятовують чудові українські слова-назви всього чарівного. Для виховання у дошкільнят любові до Батьківщини можна використовувати  такі твори В.Сухомлинського: ” Бабусин рушник”,   ” Відлітають лебеді”,  ” А що там за лісом?”, ” Про що ж тепер щебечуть ластівки?”, ” Мені захотілось додому”,   ” Найважчий урок”, ” Деркач і Кріт”,  ” Червоні маки за хатою”, ” Бо за морем – чужина”, ” Старий і ластівка”,  ” Синій світ”, ” Вічна тополя”, ” А пісня жива”, ” Соловей і Жук”, ” Не забувай про джерело”, ” Який слід повинна залишити людина на землі?”, ” Дятел і дівчинка” тощо.

     У творах В. О. Сухомлинського не все просто і ясно дається дітям на тарілочці, а в нього і багато логічних питань, фраз,  що змушує дитину невимушено  шукати відповіді на них. Чому це так? Бо цікаво, доступно і написано з любов’ю.   Діти з допомогою казок і оповідань  В.Сухомлинського вчаться аналізувати, порівнювати, синтезувати, робити узагальнення і висновки. Це багатий ґрунт для плідної праці педагога і дітей.

Я у своїй роботі використовую педагогічні ідеї, літературну спадщину В. О. Сухомлинського для всіх ліній розвитку та виховання своїх маленьких ” чомучок”. За допомогою його творів, ми пізнаємо ще глибше свою Україну, вчимося сильніше любити і поважати свою родину.

         Працюючи з дітьми варто робити радісним кожен день їхнього життя, прагнути передати їм тепло й любов свого серця, доброту душі. Намагатися кожний день зробити неповторним, наповненим цікавими формами роботи, як-от:

·       читання та обговорення художніх творів, казок;                 

·        інсценування творів Василя Сухомлинського;

·        поетична творчість дітей – складання розповідей та казок;

·        ігри-емпатії, ігри-драматизації;

·        бесіди на морально-етичні теми.

Наші діти  проявляють  любов і повагу до батьків, близьких людей, усвідомлюють відмінність між добром і злом, пояснюють  свої вчинки, схвалюють  або засуджують їх;  визнають  свою провину, уникають  конфліктів, допомагають батькам, тощо.

Я переконана в тому, що в творах знайшли своє предметне відображення низка надзвичайно актуальних в усі часи проблем морального виховання, які заслуговують на творчу реалізацію сучасними педагогами.

Дорогі діти, логопедичної групи 2 ” Пізнайко”!
Щиро вітаємо вас із світлим та прекрасним святом – Міжнародним днем захисту дітей! Щастя вам, чистого і мирного неба, сонячних ранків, світлих і неповторних вражень, здоров’я та удачі на життєвих дорогах!

 

День Вишиванки 2020 присвячується українській родині та родоводу. Наша логопедична група “Пізнайко” влаштувала флешмоб “Вражаємо світ красою і розмаїттям українських вишиванок!
Світлого настрою у вишитий день!

 

Шановні наші батьки групи “Пізнайко”!!
Дякуємо Вам за ваше терпіння, за доброту, творчість, активність, наполегливість в складний період дистанційної освіти !
Ви зробили велику справу, нехай Вам у всьому завжди щастить!!! Вселяйте у своїх дітей впевненість і бажання вчитись, удосконалювати свої знання і навички. Ви – найкращі у своїй справі!!!
Хочеться побажати, щоб ви залишалися такими й надалі!
Успіхів Вам і процвітання!!!

 

 

 

Літо – це прекрасна пора і для дітей, і для дорослих. Саме влітку у дітей є прекрасна можливість отримати заряд здоров’я на весь рік. Робота дитячого садка влітку трохи відрізняється від іншого часу. Дітям приділяється не менше уваги, але набагато більше часу вони проводять на свіжому повітрі. Основні заняття влітку у дитячому садку:


  • колективні ігри на свіжому повітрі;

  • активні і регулярні фізичні навантаження;

  • спортивні змагання;

  • ознайомлення дітей з навколишнім їх природою;

  • читання дитячої літератури.

    Величезну роль у тому, наскільки цікаво діти будуть проводити літо в дитячому саду, відіграє бажання і вміння вихователя зробити кожен день для дитини яскравим. Дошкільнята влітку у дитячому садку можуть отримати масу нових і цікавих вражень, оскільки саме в цей період вони звільнені від навчальних занять і присвячують час спортивних ігор та екскурсій.

Ось і прийшла до нас щера осінь, вивчили ми овочі і фрукти.

У групі ми уточнили і закріпили їх назви, особливості та відмінності між ними, їх місце зростання; вчилися розрізняти фрукти та ягоди за зовнішнім виглядом; зрозуміли все про вітаміни, їх значення та «місце проживання»; малювали, аплікували. Грали в гру «Ходять гарбузики по городу», вивчили цікаві пальчикові вправи та веселу руханку.

Всі були веселими, кмітливими, уважними,  розумними.

 Хліб усьому – голова. Знайомились зі значенням хліба в житті людини, етапами вирощування, часом, який витрачається на виготовлення хліба; розвивали увагу, мислення, вміння аналізувати; виховували любов до праці, бережливе ставлення до хліба. Малювали, аплікували, грали в ігри та вчили нові веселу та цікаву руханку “Черепаха”.

 

9 листопада – визначна дата в історії українського народу. Незалежна Україна вшановує Преподобного Нестора Літописця та відзначає День української писемності та мови.

Ми живемо на чудовій, багатій, мальовничій землі – на нашій славній Україні. Розмовляємо рідною державною українською мовою. А мова у нас – багата, мелодійна, щира, як і душа українського народу. Її зміцнення та розвиток – почесна місія від наймолодшого до найстаршого громадянина України.

На честь Дня української писемності та мови було проведено Тиждень української мови «Говоріть українською», що проходив в логопедичній группі «Пізнайко».

Ось і прийшла золота осінь! Вона підкралася тихенько, немов якась таємнича гостя. Її оксамитовий запах непомітно розпливається вулицями, лоскочучи перехожих срібними павутинками бабиного літа. Нехай чарівна атмосфера золотої осені ще довго зігріває їхні маленькі щирі серця.

Різдво — особливе свято. Все у ньому чарівне, казкове і таємниче. Напередодні Святвечора ми влаштували незабутнє дитяче свято, адже всім малюкам так хочеться торкнутися різдвяного дива!

Ми зробили годівнички
Для горобчиків, синичок
Воронів і снігурів,
Для зимуючих птахів.
Радо кличемо птахів
Всіх маленьких молодців:
Всі летіть до нас, в гостину,
Та й беріть з собой родину!

 

до нових зустрічей

 

 

Галерея зображень
error: Content is protected !!