Логопедична группа № 2 «Пізнайко»

25.Бер.2018
Логопедична группа № 2 «Пізнайко»

Нашу групу відвудують діти із загальним недорозвиток мовлення, тобто діти які неправильно вимовляють певні групи звуків рідної мови і потребують фахової корекції мовлення.
Наше правило: «У нас можна все: навчатися, дружити, жартувати, допомагати, вигадувати, гратися, вибачати, любити, фантазувати», тому що наш девіз: «Ми пізнаємо світ».
У нашій затишній роздягальні Ви можете ознайомитись із режимом дня, розкладом занять та гуртків, цікавою інформацією виховного змісту, а також помилуватись дитячими роботами із малювання, аплікації, художньої праці.
У веселій, яскравій, дитячій груповій кімнаті на дітей чекають цікаві заняття на яких ми вчимо чути, розрізняти, правильно вимовляти звуки рідної мови, складати речення, розповіді, описувати картини, переказувати оповідання та казки.
Ми спонукаємо дітей пильно придивлятися до навколишнього світу, ставити запитання, самостійно шукати на них відповіді, перевіряти здогадки у нескладних експериментах.
Тут ми робимо перші кроки до загадкової країни Математики: вчимось рахувати та позначати кількість предметів цифрами, намагаємось дізнатись таємниці пласких та об’ємних геометричних фігур, розв’язуємо логічні задачі, робимо нескладні обчислення.
Ми добре знаємо, що всі діти полюбляють гратися і тому ми постарались облаштувати багато ігрових куточків. Тут можна пограти у «Лікарню», «Сім’ю», «Супермаркет», «Будівництво», стати будівельником, водієм, лікарем, вихователем, кухарем, тощо.
Світ дитинства – це світ гри, фантазії, казки. І саме тому, яким би не був насичений день, ми виділяємо час казці. Розповідаємо дітям народні казки, читаємо авторські, намагаємось придумати новий кінець старій казці, влаштовуємо зустрічі героям із різних казок, створюємо свої власні казки. Казка справді має чарівну здатність: вона допомагає дітям стати сміливим та сильним, дає зрозуміти, що винахідливістю, хитрістю можна перемогти зло. Лагідність, чемність, працьовитість завжди винагороджується, а лінь, неробство, брехливість карається. Казки допомагають дітям побороти приховані страхи, тривожність, невпевненість, допомагають боротись із власними вадами.
В нашій групі дітям допоможуть виправити вади мовлення, забезпечать гармонійний розвиток, сформують механізм соціальної адаптації та творчого втілення в умовах життя серед незнайомих людей.
Щоб спілкування кожної дитини було зрозумілим, повноцінним, а мовлення чітким та правильним в групі працює логопед. Ігри – заняття проводяться в логопедичному кабінеті, де створені умови для організації корекційно – розвивальної роботи.

   Вихователь               

Кравчук Людмила Миколаївна

Освіта: повна вища

( ЖДПІ ім. І. Франка)      

кваліфікаційна категорія: вища

 педагогічне звання: вихователь -методист;

стаж: 34 роки.

Вихователь

  Дем’янець Світлана Миколаївна.

Освіта: повна вища 

(ЖДПУ ім. І.Франка)    

кваліфікаційна категорія: вища

стаж: 21 рік.

Вчитель-логопед

Нестерова Валентина Андріївна.

Освіта: повна вища 

( ЖДПІ ім. І.Франка) 

кваліфікаційна категорія: вища

звання: вчитель-методист

 стаж:  35 років.

Помічник вихователя

Абдуліна Світлана Миколаївна.

Стаж :  18 років.

 

 

                      СТОРІНКИ НАШОГО ЖИТТЯ 

 

Спадщина Василя Сухомлинського –

невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей

Девізом роботи є : «Виховувати серцем, через серце, для серця», адже найкращі людські почуття – любов, дружба, взаємоповага, доброзичливість, відвертість – йдуть від серця. Тож цей напрям роботи з дітьми можна визначити трьома словами: відчувати, пізнавати, творити.

       Дитинство – яскрава, неповторна сторінка в житті кожної людини, а дитячий садок – це той світ, в якому дитина проживає найважливіший період свого розвитку, і від того, хто буде поряд із нею, яким буде зміст її виховання, що буде використовуватись для її розвитку, залежить не лише майбутнє дитини, а й майбутнє родини, майбутнє країни, майбутнє народу.  Діти живуть своїми уявленнями про добро і зло, про гарне і погане, у них свої критерії краси, у них навіть свій вимір часу: в дитинстві день здається роком, а рік – вічністю. Щоб мати доступ у цей казковий палац, ім’я якому Дитинство, педагог повинен перевтілитися, стати в якійсь мірі дитиною – тільки за цієї умови йому буде доступна мудра влада над людиною-дитиною.

А літературна спадщина В. Сухомлинського є незаперечною універсальною скарбницею для використання у роботі з дітьми. Вона пронизана ідеєю гуманізму, людяності, доброчинності, любові. За допомогою його художнього слова можна доторкнутися до найтонших струн дитячої душі, зародити в ній любов до прекрасного.    

Твори Василя Сухомлинського стали незамінними в роботі, адже вони спонукають розум і почуття кожної дитини до аналізування вчинків літературних персонажів, викликають бажання їх наслідувати, або, навпаки, чинити по-іншому, збагачують лексику дітей, розвивають уміння вільно висловлювати свої думки. Провідні ідеї педагога дають підстави стверджувати, що ростити дитину можна лише з розумінням, любов’ю та чуйністю.  Дитяче серденько легко поранити, складно потім заживити рану. Дитина чутлива до добра і зла, до правди і неправди, і найголовніше, що слід утвердити в душі дитини, – це віра. Тепло свого серця дитина віддає тій людині, яка розуміє, співчуває їй. Дитяче серденько розкривається тоді, коли ми обережно, лагідно доторкаємось до нього, оберігаємо його. Що ближче ми приймаємо до серця радощі й горе, то довірливіше відкриває дитина перед нами свої таємниці, частіше звертається до нас за порадою. Сутність гуманістичної педагогіки Василя Сухомлинського в тому, щоб навчати дитину бачити, розуміти, відчувати серцем людей.

      В. Сухомлинський надавав великого значення сім’ї у вихованні дитини, прикладу батьків та вихованню в дітей любові і поваги до батьків. Дитина починає пізнавати світ з матері і батька. З того, як говорить мати з дитиною, як ставиться батько до матері. З цього всього і складаються перші уявлення про добро і зло.                                                                                                                      

Щоб виховати повагу до батька і матері, треба вчити дітей бути добрими сином і донькою своїх батьків. Турбота про родинну злагоду, про радість і щастя батьків має стати її головним прагненням. Саме ця тонка філософія  для дітей і дорослих присутня у його літературних творах: казках, оповіданнях.

На тему ” Рід, родина” можна використовувати такі твори В. Сухомлинського: “Стара-стара вишня”, ” Колиска”, ” Поздоровляємо”, ” Тихо, тихо, бабуся відпочиває”, ” Сьома дочка”, ” Материнське щастя”, ” Старий пень”, ” Святковий обід” та інші.

  Другою провідною лінією у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського є виховання у дітей любові до Батьківщини – це виховання любові до сім’ї, до міста чи села, в якому народився, до рідної української мови, до природи рідного краю.

  Він зазначав: “Любов до Батьківщини починається із захоплення красою того, що бачить перед собою дитина, чим вона милується, у що вкладає частку своєї душі”. У нього такі казка та оповідання про природу, що від них не може відірватися й дорослий, читаючи їх, а не тільки діти. Наскільки спокійно, точно, невимушено ведеться в них мова про красу рідного краю, що діти, навіть не задумуючись, отримують знання, переживають почуття, запам’ятовують чудові українські слова-назви всього чарівного. Для виховання у дошкільнят любові до Батьківщини можна використовувати  такі твори В.Сухомлинського: ” Бабусин рушник”,   ” Відлітають лебеді”,  ” А що там за лісом?”, ” Про що ж тепер щебечуть ластівки?”, ” Мені захотілось додому”,   ” Найважчий урок”, ” Деркач і Кріт”,  ” Червоні маки за хатою”, ” Бо за морем – чужина”, ” Старий і ластівка”,  ” Синій світ”, ” Вічна тополя”, ” А пісня жива”, ” Соловей і Жук”, ” Не забувай про джерело”, ” Який слід повинна залишити людина на землі?”, ” Дятел і дівчинка” тощо.

     У творах В. О. Сухомлинського не все просто і ясно дається дітям на тарілочці, а в нього і багато логічних питань, фраз,  що змушує дитину невимушено  шукати відповіді на них. Чому це так? Бо цікаво, доступно і написано з любов’ю.   Діти з допомогою казок і оповідань  В.Сухомлинського вчаться аналізувати, порівнювати, синтезувати, робити узагальнення і висновки. Це багатий ґрунт для плідної праці педагога і дітей.

Я у своїй роботі використовую педагогічні ідеї, літературну спадщину В. О. Сухомлинського для всіх ліній розвитку та виховання своїх маленьких ” чомучок”. За допомогою його творів, ми пізнаємо ще глибше свою Україну, вчимося сильніше любити і поважати свою родину.

         Працюючи з дітьми варто робити радісним кожен день їхнього життя, прагнути передати їм тепло й любов свого серця, доброту душі. Намагатися кожний день зробити неповторним, наповненим цікавими формами роботи, як-от:

·       читання та обговорення художніх творів, казок;                 

·        інсценування творів Василя Сухомлинського;

·        поетична творчість дітей – складання розповідей та казок;

·        ігри-емпатії, ігри-драматизації;

·        бесіди на морально-етичні теми.

Наші діти  проявляють  любов і повагу до батьків, близьких людей, усвідомлюють відмінність між добром і злом, пояснюють  свої вчинки, схвалюють  або засуджують їх;  визнають  свою провину, уникають  конфліктів, допомагають батькам, тощо.

Я переконана в тому, що в творах знайшли своє предметне відображення низка надзвичайно актуальних в усі часи проблем морального виховання, які заслуговують на творчу реалізацію сучасними педагогами.

Дорогі діти, логопедичної групи 2 ” Пізнайко”!
Щиро вітаємо вас із світлим та прекрасним святом – Міжнародним днем захисту дітей! Щастя вам, чистого і мирного неба, сонячних ранків, світлих і неповторних вражень, здоров’я та удачі на життєвих дорогах!

 

День Вишиванки 2020 присвячується українській родині та родоводу. Наша логопедична група “Пізнайко” влаштувала флешмоб “Вражаємо світ красою і розмаїттям українських вишиванок!
Світлого настрою у вишитий день!

 

Шановні наші батьки групи “Пізнайко”!!
Дякуємо Вам за ваше терпіння, за доброту, творчість, активність, наполегливість в складний період дистанційної освіти !
Ви зробили велику справу, нехай Вам у всьому завжди щастить!!! Вселяйте у своїх дітей впевненість і бажання вчитись, удосконалювати свої знання і навички. Ви – найкращі у своїй справі!!!
Хочеться побажати, щоб ви залишалися такими й надалі!
Успіхів Вам і процвітання!!!

 

Галерея зображень
error: Content is protected !!