Гурток зображувальної діяльності ” Палітра “

21.Тра.2018
Гурток зображувальної діяльності ” Палітра “

Керівник гуртка 

Вінник Людмила Валентинівна

Освіта середня ( Бердичівське педагогічне училище ) , кваліфікаційна категорія – спеціаліст, педагогічне звання – ” вихователь методист “, стаж роботи – 29 років. 

 

 

 

«… Педагог – це людина, яка тримає в

своїх руках завтрашній день,

майбутнє країни»

 

Навчання, проводиться за програмою «Палітра», з художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку, розробленою Вінник Людмилою Валентинівною.

 

 

 

 

 

МЕТА

  • Прийняти кожну дитину такою, яка вона є і полюбити її. Жовта фарб зовсім не червона, зелена не синя, а біла не чорна. Кожна фарба гарна по-своєму.
  • Підтримати кожного вихованця в труднощах адаптації і розвитку.Надати можливість пізнати насолоду спільної радості і прикрощів, співзвучності і співпереживання.
  • Пізнати сильні і слабкі сторони кожного вихованця, базуючись на знаннях про їх вікові і індивідуальні особливості. Вчасно помітити і закріпити найменші, особисто значимі для нього, досягнення, порівнюючи їх лише з його вчорашніми успіхами.
  • Виховувати в дітях естетичне почуття, образне сприймання, відчуття кольору, ритму.Ставитися з любов’ю до навколишньої дійсності. Та виховувати самостійність, спостережливість і впевненість в своїх силах.
  • Формувати інтерес до образотворчого мистецтва, уміння емоційно сприймати репродукції картин, ілюстрації, українське народне декоративно-прикладне мистецтво. Формувати просторові уявлення.
  • Розвивати естетичне сприймання та уяву, ініціативу, художньо-творчі здібності. Вчити доводити розпочату справу до кінця, підводити до розуміння, що якість зображення залежить від знання предмета.

Добре бачить тільки серце.     

 

 

  Найголовнішого очима не побачити.

Виховувати творчу людину без краси неможливо. Прекрасне – вічне джерело духовності , натхнення , творчості . І якщо люди втратять здатність відчувати       красу , вона ніколи не зможе врятувати світ .

В перші роки життя  дитина інтенсивно пізнає світ всіма органами відчуття .

Відчуттєве сприйняття допомагає надійно зберегти в пам’яті  інформацію про довкілля . Враження дошкільного дитинства відкладаються в пам’яті на все         життя і вирішують подальший розвиток дитини. В емоційному сприйнятті    дитинства зароджуються витоки майбутньої творчої особистості . Зі своїми переживаннями дитина завжди звертається до дорослих . І разом з відповіддю     ми даруємо їй нашу естетичну оцінку  – еталон сприймання світу .

Зображувальна діяльність має великі можливості для естетичного і творчого розвитку дитини . Заняття з малювання в дошкільному закладі можуть і повинні стати зустріччю з прекрасним  . Для того , щоб діти відчули красу , необхідно залучити до цього усі органи чуття . Чим більше органів чуття беруть участь у сприйманні навколишнього , тим повнішим будуть уявлення , глибшими         пізнання .Рівень глибокого чуттєвого сприйняття допоможе формувати        художньо – образне асоціативне мислення і вміння бачити оточуюче життя       очима художника .

Далеко не кожна дитина може стати в майбутньому професійним художником ,    але кожна може навчитися помічати навколо себе красу , реагувати на неї щиросердечним поривом , продовжувати її в своїй душі , думках , творіннях .

Під естетичною освітою треба розуміти не викладання якогось       спрощеного дитячого мистецтва , а систематичний розвиток органів відчуття і творчих здібностей , що розширює можливість насолоджуватися красою і створювати її.

 

Пам’ятка для батьків 

Для виховання та розвитку дитини в образотворчій діяльності важливо:

  • Відвідувати художні музеї ,  виставки , дитячі театри   та    інші     мистецькі       заклади . 
  •  *           Обладнати дома куточок для образотворчої діяльності. 

*    Керуватися першою формулою особистісного виховання­- ти все зможеш.

*         Систематично формувати особистісну  позицію дитини при сприйманні творів образотворчого мистецтва . 

*                  Сприймати творчість дитини такою , як вона є .

*              Надавати дитині можливість  самій обирати для своєї роботи     різні художні матеріали .

*                  Підтримувати в дитині бажання творити , організовувати в родинному  колі вернісажі.

*     Давати дитині можливість мати постійний наочний приклад дорослих .

*      Не втручатися у процес створення образу без дозволу дитини .

*      Не допускати насмішок , але й не перехвалювати дитину .

*       Не порівнювати роботи дитини з іншими.

 

 

Читай  . пам’ятай . використовуй.

*     Наука та труд добрі плоди дають. 

        *   Ніколи не кажи  «  не вмію »    а   кажи   «навчуся» . 

*       Вчитися ніколи не пізно.

* Не бійся , коли не знаєш, страшно , коли знати не хочеться. 

*   Гарно того вчити , хто все хоче знати .

*   Мудрим ніхто не вродився , а   навчився.

                                       

 

Галерея зображень
error: Content is protected !!