Група “Сонечко “

02.Жов.2018
Група “Сонечко “

Девіз групи:  Ми до сонечка зростаємо, промінці в руках тримаємо!

                     Ростемо сміливі, лагідні, кмітливі!

                     Хай луна наш щирий сміх, будем радувати всіх!

 

Ой рано – Раненько 
як тільки світає
Наша група “Сонечко” 
двері відчиняє
Сонечко – це наша група,
Бо теплом вона окута
Поспіша сюди щодня 
Дружня наша дітвора.

 

Наша група має назву «Сонечко». Вона така ж тепла і затишна. Як сонечко промінням зігріває землю, так оточили любов’ю та турботою ми своїх вихованців. У нашій групі дуже багато різноманітних іграшок, матеріалу для різних видів діяльності.  Особлива увага приділена театралізованій діяльності , що дає можливість розвивати в наших вихованцях творчі і креативні здібності. Ми віримо в неповторність кожної дитини, спрямовуємо усі зусилля, щоб знайти до кожної індивідуальний підхід, розкрити максимально потенціал кожного. Розвиваючи в дошкільників почуття нового – підтримуємо прагнення до творчої діяльності.

Вихователь

Вольська Галина Ростиславівна

освіта : середня

( Коростишівське педагогічне училище )

кваліфікаційна категорія: спеціаліст

стаж роботи : 42 роки

 

 

Вихователь

Попадюк  Віта Анатоліївна

освіта : неповна вища

( НПУ імені М.П.Драгоманова )

 

Асистент вихователя

Данельчик Юлія Йосипівна

освіта : вища 

( Інститіт Марії Кюрі- Складовської м. Люблін ( Польща )

кваліфікаційна категорія : спеціаліст

стаж роботи : 1 рік

 

Інклюзивна  група «Сонечко»,  в якій виховуються діти середнього дошкільного віку.

Інклюзивне навчання — це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами, шляхом організації їх навчання  на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами:

  • Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.
  • Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
  • Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
  • Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дитини.

Знаходження дитини з особливими освітніми потребами в групі,  впливає на виховання в дітей –  співпереживання, співчуття, емпатії, що у подальшому сприяє становленню особистості дитини в суспільстві.

Толерантність – це саме те, чого так не вистачає сьогодні людям: терпіння, терпимості, розуміння, дружнього ставлення, адекватного сприйняття.

Встановлення толерантних відносин – важливе завдання сучасного суспільства. І від того, як воно буде вирішене, залежить наше майбутнє. А оскільки все починається з дитинства, то першочерговим завданням дошкільного закладу є формування доброзичливості, толерантності, дружніх взаємин між дітьми.  

Знаходження «особливої дитини» в групі не   впливає на навчально-виховний процес   дітей.

Освітній процес в групі проводиться за програмою «Українське дошкілля». 

Мета програми – реалізація оптимального комплексу розвивальних, виховних і навчальних функцій та змістових напрямків організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей.

 

 

 

 

 

Галерея зображень
error: Content is protected !!