Логопедична група № 1 ” Цвітень “

08.Лис.2018
Логопедична група № 1 ” Цвітень “

Наша группа завжди різновікова. ЇЇ відвідують діти від 3 до 6 років.  Вихователями  створене казкове предметно – ігрове середовище, яке відповідає усім віковим категоріям та забезпечує усі потреби дітей.  В групі  створена атмосфера любові та доброзичливості, завдяки чому адаптація дітей проходить швидко й легко.  Заняття проходять диференційовано , по підгрупах.   Старші діти подають приклад та допомогають молодшим.

Заняття проходять у цікавій ігровій формі, вихователями використовується сучасне обладнання, дидактичні ігри та іграшки відповідають віковим потребам дітей.

Вихователь

Кулицька Олена Володимирівна

освіта : вища 

( ЖДПІ ім. І.Франка )

 кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії

 педагогічне звання: вихователь- методист

 нагорода : «відмінник освіти України»

стаж роботи:28років

Вихователь

Лисак Олександра Вікторівна 

Освіта: середня спеціальна;

(  Бердичивське педагогічне училище )

кваліфікаційна категорія : спеціаліст

педагогічне звання : вихователь-методист

стаж роботи :33 роки

Вчитель – логопед

Ледньова Жаклін Леонідівна

Освіта: вища

( Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова _

 кваліфікаційна категорія :  спеціаліст вищої категорії 

Стаж роботи: 21рік

Сторінка логопеда

Наша група призначена для дітей із загальним недорозвиненням мовлення. (ЗНМ)

      ЗНМ – це порушення всіх компонентів мовленнєвої системи: фонетичної, лексичної, граматичної. У всіх дітей із ЗНМ порушена звуковимова, недорозвингений фонематичний слух, виражене відставання у формуванні словникового запасу і граматичної будови мовлення.

В логопедичну группу для дітей із ЗНМ можуть потрапляти тільки ті діти, які пройшли психолого – медико – педагогічну комісію та отримали документ про необхідність перебування у групі. Формується группа в кінці навчального року. Діти , які вступили до групи розпочинають навчання з першого вересня поточного року.

ЗНМ – це загальний недорозвиток мовлення. При цій мовленнєвій ваді порушено формування  усіх компонентів  мовленнєвої системи.

Для подолання  мовленнєвих вад  логопед  проводить  підгрупові та індивідуальні заняття, що мають на меті:

  • Поповнення. уточнення та активізацію словникового запасу;
  • Розвиток граматичної будови мовлення;
  • Формування фонетичних процесів;
  • Удосконалення звуковимови;
  • Розвиток зв’язного мовлення;
  • Розвиток уваги та пам’яті,словесно – логічного мислення;

Розвиток загальної і дрібної мімічної та артикуляційної моторики

СТОРІНКИ НАШОГО ЖИТТЯ 

Всесвітній день води

20-22 березня в нашій групі  пройшли тематичні заходи за темою:

«Вода – найцінніший скарб на землі»

В рамках заходів були задіяні і діти і батьки.

Було проведено занятя : «Вода. Шлях від річки до столу.» Діти знайомилися  з новими технологіями отримання питної води. Відстежували шлях «крапельки» водоочисними спорудами..

Методом досліджень познайомились зі станами води: рідким, твердим(лід), газоподібним( пара);

Провели досліди із забарвлення води.

Малята проводили досліди по очистці води способом фільтрації.

Протягом двох днів діти групи брали участь в дидактичних іграх, бесідах та квесті на тему: «Кому потрібна вода».

З дітьми  та батьками провели бесіду : «Економимо економно».

Разом з батьками малята підготували виставку малюнків «Вода – найцінніший скарб на землі».

Галерея зображень
error: Content is protected !!