Група ЗПР № 1″ Соняшник “

12.Вер.2018
Група ЗПР № 1″ Соняшник “

  В нашій групі виховуються дошкільнята із затримкою психічного розвитку.

Це діти з особливими потребами, вони потребують особливої уваги, турботи з боку дорослих: вихователів і в першу чергу батьків, які вчасно повинні помітити будь-які відхилення в поведінці та розвитку дітей та негайно звернутися до спеціалістів.

     Проблема виховання та навчання дітей із затримкою психічного розвитку є дуже актуальною. Затримка психічного розвитку – це сповільнення темпів психічного розвитку внаслідок функціонального пошкодження кори головного мозку. ЗПР – недолік не так яскраво виражений зовні, найбільш яскраво він проявляється під час навчально-виховного процесу.

     У дитини настає тимчасова недостатність інтелектуальних функцій, тобто знижується не інтелект дитини, а його продуктивність внаслідок порушення пам’яті, уваги, працездатності, зниження пізнавальної активності дитини.

     Причин затримки психічного розвитку у дітей багато і часто вони поєднуються, поглиблюючи одна одну. Суттєву роль в затримці психічного розвитку дитини можуть відігравати і спадковість, і несприятливі умови виховання та тривалі захворювання в ранньому віці, які виснажують малюка, а найчастіше – недоліки у функціонуванні головного мозку, пов’язані з різними ураженнями його під час утробного розвитку, внаслідок патології пологів, травм. Протягом перших років життя дитини до затримки психічного розвитку можуть призвести захворювання на менінгіт, енцефаліт, тривала та тяжка дизентерія, травми головного мозку.

     Зарахування дитини до категорії ЗПР відбувається на основі виявлення особливостей її пізнавальної діяльності та можливості сприймати інформацію,

аналізувати та синтезувати цю інформацію, узагальнювати, запам’ятовувати та відтворювати набуті знання в повсякденному житті та під час проблемних ситуацій.

     Обстеження дітей здійснюється кваліфікованими спеціалістами медико-психолого-педагогічної комісії. Саме за витягом з протоколу цієї комісії відбувається зарахування дітей до нашої групи ЗПР.

     Таких особливих та неповторних дітей з особливою увагою та теплотою, з розумінням та бажанням допомогти зустрічають в нашій групі кваліфіковані спеціалісти, а саме:

 

 

 

Вихователь 

Приходченко Тетяна Володимирівна  

освіта повна вища

( ЖДПІ ім. І.Франка )

кваліфакаційна категорія : спеціаліст вищої категорії

педагогічне звання :” вихователь- методист “

стаж роботи – 31 рік

                                   

 

 

Вихователь

Шевель Таісія Іванівна

освіта повна вища

( ЖДПІ ім. І.Франка )

кваліфакаційна категорія : спеціаліст вищої категорії

педагогічне звання :” вихователь- методист “

стаж роботи – 37 рік

 

Помічник вихователя 

Іванова Валентина Прокопівна

стаж роботи – 42 роки

 

     В нашій групі створені всі необхідні умови для того, щоб діти почували себе комфортно, створена необхідна навчально-дидактична база , предметно-ігрове  та розвивальне середовище для повноцінного розвитку та виховання дітей з особливими потребами. Ми завжди знаходимо індивідуальний підхід до кожного вихованця групи, аби перебування в нашій групі було для дитини комфортним та сповненим піклування, любові та домашнього затишку і тепла.  

 

 

Вчитель-дефектолог 

Ступенько Олена Леонідівна

 

освіта : повна вища 

( Київський педагогічний університет ім. Драгоманова )

кваліфікаційна категорія : спеціаліст вищої категорії

педагогічне звання : вчитель- методист

стаж роботи : 28 років

          Життєве кредо: Людина віддзеркалюєтья у своїх вчинках.

                                  Педагогічне кредо: У кожній дитині є сонце, тільки дозвольте йому світити.

Основні напрями роботи вчителя-дефектолога:

  • налагодження контакту з дитиною;
  • розвиток пізнавальної сфери;
  • збагачення сенсорного досвіду за допомогою зорових, слухових, дотикових відчуттів;
  • розвиток психічних процесів: мислення, уваги, уяви, пам’яті;
  • формування мовленнєвої компетентності дитини;
  • виховання базових якостей особистості.

Метою спеціального навчання і виховання дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку є корекційний розвиток пізнавальної, емоційно-вольової сфер, розвиток психічних процесів, позитивних якостей особистості, щоб дало можливість в подальшому навчатися дитині в ЗОШ.

Саме за умови раннього корекційного впливу можливе суттєве підвищення рівня інтелектуального розвитку дитини. Реалізація цих завдань потребує певних умов:

  • застосування індивідуального підходу (на індивідуальних та підгрупових заняттях);
  • зорієнтованості розвивально-виховного процесу на індивідуальні та вікові особливості дитини.

 

Галерея зображень
error: Content is protected !!