Гурток англійської мови «English Bridge»

25.Бер.2018
Гурток англійської мови «English Bridge»

Гурток англійської мови

«English Bridge»

 

 

   Керівник гуртка

Вовк Зінаїда Дмитрівна 

Освіта : повна вища ( Вінницький державний педагогічний інститут )

кваліфікаційна категорія : спеціаліст I категорії

стаж роботи – 27 років 

Мета: сприяти повноцінному й різнобічному розвиткові дошкільника; виховувати його почуття, волю, інтелект; вправляти в моральній поведінці; створювати сприятливі умови для оволодіння дитиною основами іншомовного спілкування; збалансовувати розвивальні, виховні та освітні цілі.

 

Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства. Володіння іноземною мовою – це природня потреба дітей та їхніх батьків, які живуть у багатомовному полікультурному світі. Тому всі ми прагнемо створити найсприятливіші умови та дати хороший старт своїм малюкам. Адже так хочеться, щоб в житті вони стали духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та успішними людьми.
Мова – це перш за все засіб спілкування. Навчання іноземної мови повинно бути організованим у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба вживати у власному мовленні іншомовний матеріал. Тому, саме гра є провідною формою діяльності дітей на заняттях з англійської мови.

Поради батькам
Ваші діти відвідують гурток по вивченню англійської мови 1 раз на тиждень, тому вони перебувають в іншомовному середовищі лише на заняттях. Для досягнення успіху у вивченні англійської мови важливою складовою є плідна співпраця педагога, дітей та батьків. Отже, якщо ви маєте можливість та хочете прийняти участь і допомогти у навчальному процесі ваших дітей радимо організувати ,,домашні уроки‛ англійської мови. У цьому вам допоможуть декілька порад.

1. Пам’ятайте, що мотивація є рушійною силою у будь-якому починанні.
Проте, як же зацікавити малюка, який не розуміє доцільності вивчення англійської мови? Тут вам стане у пригоді ігрова діяльність, організована у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба, бажання та інтерес висловлюватись англійською мовою.
2. Перегляньте разом мультфільми з англійським героями, розпитайте, які з них дітям сподобались. Виберіть улюбленого героя. Поясніть малюкові, що він спілкується та розуміє тільки англійську тому прийдеться вивчити дещо на його рідній мові. В словниковому запасі дитини з’являться назви предметів гардеробу, чим іграшку годувати, плюс різні дії (стрибати, спати).
3. Шановні батьки, навчати свого малюка іноземній мові слід лише у тому випадку, якщо ви впевнені, що у вас самих правильна вимова.
4. Навіть якщо ви впевнені у своїй вимові, дайте дитині можливість чути не лише ваше іноземне мовлення. Ставте їй аудіо – та відеодиски, використовуйте на домашніх уроках навчальні компакт- диски. Нехай дитина чує, як розмовляють носії мови. Спочатку їй буде важко що-небудь зрозуміти, але вона буде вловлювати правильну інтонацію. А з часом навчиться розуміти мовлення інших людей.
5. Значну увагу приділіть фонетичній розминці. Як перед фізкульттренуванням необхідно розім’ятись нашим м’язам, так і до розмови на іншій мові важливо підготувати язик. Нехай дитина повторює за вами іноземні звуки. Ось наприклад : заспівати, як пташка — [vi]- [vi] -[vi]; заку-вікати, як маленьке порося — [wi]- [wi]- [wi]; загарчати, як ведмедик або собака — [r — г — г]; зашипіти, наче змія [s — s — s] і таке інше. Розвивайте фонематичний слух ваших
6. Якщо ви володієте достатнім словниковим запасом, то у повсякденному житті є безліч можливостей створити ігрове середовище.
7. Розвивайте пам’ять малюків, вивчаючи англійські пісні та вірші.

Галерея зображень
error: Content is protected !!